22 dec 2022 NOT.png De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023 De NOT 2023, van 24 tot en met 28 januari 2023
22 dec 2022 Clara Sola.png Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén Clara Sola, het speelfilm debuut van Nathalie Álvarez Mesén
28 nov 2022 89BF5142-0009-4461-9C63-50BCBA865680.png El jeugo de San Nicolás El jeugo de San Nicolás
28 nov 2022 716C41A7-5CC9-4971-9BDD-A20319EF12C4.png De ‘Juan y Rosa’ leermethode ook voor de Engelstalige leerling De ‘Juan y Rosa’ leermethode ook voor de Engelstalige leerling
28 nov 2022 BEF1B72F-248A-456D-9019-2C13BAC0F447.png Flamenco Biënnale, Spaanse films en meer Spaans vermaak Flamenco Biënnale, Spaanse films en meer Spaans vermaak
7 okt 2022 congres VLLT.png Congres Levende Talen op 14 oktober 2022 Congres Levende Talen op 14 oktober 2022
flyer IB-dag nieuw project Ruimtevaart.jpg
Het ruimtevaartproject 23 mei 2022

‘Het ruimtevaart pilotproject’, eerste project van PONTE-Cino

Het ruimtevaartproject loopt ten einde, de eerste feedbackformulieren zijn ingevuld en ontvangen. Met gemiddeld een 8 als cijfer voor het project van de leerkrachten zijn we op dit moment zeker tevreden. Echter nog niet iedereen heeft het feedbackformulier ingevuld. Tegen het einde van juni zullen we beslissen wat we verder gaan doen, wat het volgende project eventueel wordt en hoe u zich kunt opgeven voor deze projecten, als school, klas, individuele leerling.

Als u geïnteresseerd bent in de feedback van dit project en het vervolg, meld u zich dan aan op de mailinglist van PONTE-Cino.

Uitnodiging

Voor de leerlingen die hebben meegedaan heb ik een leuke uitnodiging. Lijkt het je leuk om je muurkrant, filmpje of foto van het kunstwerk op te sturen voor de website van de verrijkingsprojecten? Dan mag je het opsturen naar het emailadres info@juanyrosa.com en plaatsen wij het op de nieuwe website. Je mag zelf weten of je je naam erbij vermelden wil.

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren