28 feb 2024 20231208_121339.jpg Langs het strand van el Palo, Málaga Langs het strand van el Palo, Málaga
28 feb 2024 jazmín.png "Jazmín en España" "Jazmín en España"
21 dec 2023 20231208_113116.jpg Zomaar op een suikerzakje Zomaar op een suikerzakje
21 dec 2023 week van hoogbegaafdheid 2024.png Week van de hoogbegaafdheid Week van de hoogbegaafdheid
21 dec 2023 kop artikel talentaamloos-1.png Uitdagende projecten op de basisschool Uitdagende projecten op de basisschool
21 dec 2023 navidad calle larios.png Kerstsfeer in Málaga Kerstsfeer in Málaga
wat ik wil.jpg
Nieuw artikel: ‘De gemiddelde leerling voorbij’ 5 feb 2021

Het derde artikel is klaar! Volgende week zal het op de website van Juan y Rosa verschijnen. De titel is: ‘De gemiddelde leerling voorbij’. Het gaat over vernieuwingen in het onderwijs die noodzakelijk zijn zodat leerlingen zich weer optimaal kunnen ontwikkelen en het logische gevolg ervan zijn de noodzakelijke vernieuwingen voor de inrichting van het lesmateriaal. U hoort snel weer van mij in een speciale editie van de ‘hips en tips’.

Op de website van Juan y Rosa vindt u een tabblad ‘Identiteit, verbinding en visie’ en daaronder een tabbald dat ‘Inspiratie over taal enzo’ heet. Regelmatig zullen daar artikelen worden geplaatst over onderwerpen die mij aan het hart gaan. Allereerst heb ik samen met Thérésa Oost 2 blogs geschreven over de vraag wanneer kun je spreken van een goede communicatie?

Mocht u geïnteresseerd zijn in de blogs, kunt u ook mijn LinkedIn account toevoegen, dan blijft u op de hoogte van de nieuwe blogs.

In het kader van dit derde artikel pleit ik voor een 'hoek vol uitdagingen' in elke klas. Een van de uitdagingen kan Spaans leren zijn. Mocht er een leerling zin hebben om zelfstandig Spaans erbij te gaan leren dan kan dat met Juan y Rosa. De Juan y Rosa leermethode daagt uit tot zelfstandig werken en het leren van de Spaanse taal en cultuur.  

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren