22 nov 2023 2e deel op de muur in Alicante.png Tweede deel op een muur in Alicante Tweede deel op een muur in Alicante
22 nov 2023 man van la mancha.png Musical met Huub van der Lubbe als Don Quichot Musical met Huub van der Lubbe als Don Quichot
15 okt 2023 banner StudyGo en JyR.png StudyGo, de vernieuwde WRTS oefen-applicatie (deel 2) StudyGo, de vernieuwde WRTS oefen-applicatie (deel 2)
10 okt 2023 20240415_075936.jpg Artikel in september nummer van FOCO Artikel in september nummer van FOCO
1 okt 2023 deel 1 spreuk op de muur.png Op een muur in Alicante vond ik deze tekst. Op een muur in Alicante vond ik deze tekst.
1 sep 2023 Prezi h1.png Nieuws over het werken met de Prezi's Nieuws over het werken met de Prezi's
week van de hoogbegaafdheid.jpg
De Week van de Hoogbegaafdheid vindt plaats van 6 t/m 14 maart 2021 1 dec 2020

In 2021 vindt opnieuw de Week van de Hoogbegaafdheid plaats en wel van 6 t/m 14 maart.

Dat is een goed bericht en die week zal uiteraard Corona-proof worden voorbereid. Er zullen steeds meer activiteiten geplaatst worden op de website al naar gelang we dichterbij de start van de Week zijn. De meeste activiteiten zullen over hoogbegaafdheid gaan, maar er zullen ook activiteiten specifiek voor hoogbegaafden zijn. U kunt ook weer een activiteit verwachten van Juan y Rosa. Die activiteit zal online plaats gaan vinden en wellicht op meerdere momenten in de week. Het zal gaan over de manier waarop de leerlingen Spaans leren met Juan y Rosa deel 1 en 2. De doelgroep is de directeur van de basisschool, de intern begeleider en de begeleider en/of leerkracht van de plusgroep.

Let op de tips in deze nieuwsbrief of op de website van de organisatie van de Week van de Hoogbegaafdheid. De site kunt u bereiken via www.weekvandehoogbegaafdheid.nl en www.weekvandehoogbegaafdheid.be. U kunt dan uw eigen programma samenstellen van hetgeen u graag wilt zien, horen of doen.

 

 



 

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren