20 okt 2014 Europees platform.jpg Indienen van voorstellen 2015 in het Erasmus+ programma geopend! Indienen van voorstellen 2015 in het Erasmus+ programma geopend!
1 sep 2014 Kzieje!.jpg Kzieje! Kzieje!
1 sep 2014 Iris Suyapa Lopez.jpg Wie wil er schrijven aan Iris Suyapa Lopez? Wie wil er schrijven aan Iris Suyapa Lopez?
30 aug 2014 Facebookjyr.jpg Facebook van Juan y Rosa Facebook van Juan y Rosa
30 aug 2014 hulpwebsite.jpg Woordjes leren hulpwebsite Woordjes leren hulpwebsite
30 aug 2014 soydontoro.jpg Youtubes die gemaakt zijn voor het nieuwe deel 0: ‘Soy Don Toro’ Youtubes die gemaakt zijn voor het nieuwe deel 0: ‘Soy Don Toro’
week van de hoogbegaafdheid.jpg
Bezoek de de Week van de Hoogbegaafdheid van 6 t/m 14 maart 5 feb 2021

Op 4 momenten in de week kunt u een online presentatie bijwonen van de auteur van Juan y Rosa. De titel van de presentatie is: Waarom in elke klas en op elk leerplein 'Juan y Rosa' aanwezig zou moeten zijn!

Het zal gaan over de uniciteit van de leermethode, over het belang van contact houden met de hoogbegaafde en op welke manier je dat contact kunt behouden. De doelgroep van deze presentatie is de directeur van de basisschool, de intern begeleider en de begeleider en/of leerkracht van de plusgroep. Laat u inspireren door deze presentatie en ontdek wat er verder in de week georganiseerd wordt op de website van de organisatie van de Week van de Hoogbegaafdheid. De site kunt u bereiken via www.weekvandehoogbegaafdheid.nl en www.weekvandehoogbegaafdheid.be.

U kunt via deze webpagina uw eigen programma samenstellen van hetgeen u graag wilt zien, horen of doen in die week.

De week wordt corona-proof ingericht. Er zullen steeds meer activiteiten geplaatst worden op de website al naar gelang we dichter bij de start van de Week zijn. De meeste activiteiten zullen over hoogbegaafdheid gaan, maar er zullen ook activiteiten specifiek voor hoogbegaafden zijn. 

 

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren