10 sep 2019 edmodo.png Edmodo, de digitale omgeving van Juan y Rosa Edmodo, de digitale omgeving van Juan y Rosa
10 sep 2019 Nederlandse versie 3 delen+klein.jpg De zes-jarige leerlijn: over het gebruik en de onderliggende principes De zes-jarige leerlijn: over het gebruik en de onderliggende principes
10 sep 2019 digitaal JyR.png Het digitaliseren van de leermethode Het digitaliseren van de leermethode
10 sep 2019 Dolor y gloria.png Dolor y gloria Dolor y gloria
10 sep 2019 2019-07-01 21.37.07.jpg Juan y Rosa in de social media Juan y Rosa in de social media
10 sep 2019 Stichting hoogbegaafd.png Congressen in de planning Congressen in de planning
Rosa in ontwikkeling.png
"Juan y Rosa" na Edmodo 26 sep 2022

Juan y Rosa zijn aan het veranderen in vele opzichten.

Illustraties
Allereerst veranderen de illustraties in de boeken van heel eenvoudige tot steeds meer illustraties met aandacht voor de emotie. Hier staan de drie illustraties op een rij, Rosa van 2005 - 2008 en 2022

Einde Edmodo en nieuw begin
Verder zijn we inmiddels bewust van het feit dat Edmodo is gestopt per 22 september 2022 en hebben we dankzij uw ingevulde vragenlijst over het gebruik van Edmodo, de belangrijkste documenten en websitelinks overgebracht naar drie beschermde webpagina's; voor ieder deel een aparte pagina. 

Deze webpagina's zullen up-to-date gehouden worden door het team van Juan y Rosa. U krijgt de weblink en het wachtwoord na bestelling van de boeken. Laat ons weten via info@juanyrosa.com als er iets niet werkt. Deel 2 is nog niet geheel uitgewerkt. Die pagina zal einde volgende week gevuld zijn. De webpagina's kunt u straks via het digitale platform van Juan y Rosa bereiken. 

Digitale platform van Juan y Rosa
Als laatste ontwikkeling kondig ik nog een volgende stap aan voor een vervanging van het digitale platform van Edmodo voor de leerlingen en begeleiders van de leermethode Juan y Rosa. We gaan een nieuw platform inrichten zodat u als begeleider de leerlingen ook op afstand beter kunt begeleiden, weten waar ze zijn en wat ze gedaan hebben, hoe ze de tussentijdse toetsen hebben gemaakt, etc. Dit geldt uiteraard niet als vervanging van het directe contact met de leerlingen maar als een extra tool om de begeleiding beter te sturen.