7 nov 2016 20161104_082838-1.jpg Meertaligheid gebruiken in de taalles Meertaligheid gebruiken in de taalles
27 okt 2016 slide 5..jpg Informatiemarkt van Juan y Rosa op 4 november Informatiemarkt van Juan y Rosa op 4 november
4 okt 2016 Prezi capítulo 1.jpg Edmodo aanvulling Edmodo aanvulling
4 okt 2016 Pedro Almodóvar.jpg Twitter met Juan y Rosa Twitter met Juan y Rosa
4 okt 2016 Plaatjes Capítulo 1.jpg Extra set plaatjes van Soy Don Toro los verkrijgbaar op het bestelformulier Extra set plaatjes van Soy Don Toro los verkrijgbaar op het bestelformulier
4 okt 2016 Talent september 2016.jpg Artikel in Talent: “Een plaats voor de hoogbegaafde in de groep” Artikel in Talent: “Een plaats voor de hoogbegaafde in de groep”
Rosa in ontwikkeling.png
"Juan y Rosa" na Edmodo 26 sep 2022

Juan y Rosa zijn aan het veranderen in vele opzichten.

Illustraties
Allereerst veranderen de illustraties in de boeken van heel eenvoudige tot steeds meer illustraties met aandacht voor de emotie. Hier staan de drie illustraties op een rij, Rosa van 2005 - 2008 en 2022

Einde Edmodo en nieuw begin
Verder zijn we inmiddels bewust van het feit dat Edmodo is gestopt per 22 september 2022 en hebben we dankzij uw ingevulde vragenlijst over het gebruik van Edmodo, de belangrijkste documenten en websitelinks overgebracht naar drie beschermde webpagina's; voor ieder deel een aparte pagina. 

Deze webpagina's zullen up-to-date gehouden worden door het team van Juan y Rosa. U krijgt de weblink en het wachtwoord na bestelling van de boeken. Laat ons weten via info@juanyrosa.com als er iets niet werkt. Deel 2 is nog niet geheel uitgewerkt. Die pagina zal einde volgende week gevuld zijn. De webpagina's kunt u straks via het digitale platform van Juan y Rosa bereiken. 

Digitale platform van Juan y Rosa
Als laatste ontwikkeling kondig ik nog een volgende stap aan voor een vervanging van het digitale platform van Edmodo voor de leerlingen en begeleiders van de leermethode Juan y Rosa. We gaan een nieuw platform inrichten zodat u als begeleider de leerlingen ook op afstand beter kunt begeleiden, weten waar ze zijn en wat ze gedaan hebben, hoe ze de tussentijdse toetsen hebben gemaakt, etc. Dit geldt uiteraard niet als vervanging van het directe contact met de leerlingen maar als een extra tool om de begeleiding beter te sturen.