24 okt 2021 talent nr 4.png Artikel in Talent en nieuw blog over communicatie Artikel in Talent en nieuw blog over communicatie
9 jun 2021 dalai lama.jpg Blog over communicatie Blog over communicatie
9 jun 2021 Certificado_nivel_A1.jpg De junitips over de leermethode en Edmodo De junitips over de leermethode en Edmodo
9 jun 2021 kids flamenco.jpg Zomertips en ideeën om te doen voor de leerlingen van Juan y Rosa Zomertips en ideeën om te doen voor de leerlingen van Juan y Rosa
9 jun 2021 20210311_085655.jpg Nieuwe ontwikkelingen voor 'Juan y Rosa' Nieuwe ontwikkelingen voor 'Juan y Rosa'
10 mei 2021 Nederlandse nieuwe versie in 3 delen vanaf 5.jpg Mei tips over de leermethode Mei tips over de leermethode
Rosa in ontwikkeling.png
"Juan y Rosa" na Edmodo 26 sep 2022

Juan y Rosa zijn aan het veranderen in vele opzichten.

Illustraties
Allereerst veranderen de illustraties in de boeken van heel eenvoudige tot steeds meer illustraties met aandacht voor de emotie. Hier staan de drie illustraties op een rij, Rosa van 2005 - 2008 en 2022

Einde Edmodo en nieuw begin
Verder zijn we inmiddels bewust van het feit dat Edmodo is gestopt per 22 september 2022 en hebben we dankzij uw ingevulde vragenlijst over het gebruik van Edmodo, de belangrijkste documenten en websitelinks overgebracht naar drie beschermde webpagina's; voor ieder deel een aparte pagina. 

Deze webpagina's zullen up-to-date gehouden worden door het team van Juan y Rosa. U krijgt de weblink en het wachtwoord na bestelling van de boeken. Laat ons weten via info@juanyrosa.com als er iets niet werkt. Deel 2 is nog niet geheel uitgewerkt. Die pagina zal einde volgende week gevuld zijn. De webpagina's kunt u straks via het digitale platform van Juan y Rosa bereiken. 

Digitale platform van Juan y Rosa
Als laatste ontwikkeling kondig ik nog een volgende stap aan voor een vervanging van het digitale platform van Edmodo voor de leerlingen en begeleiders van de leermethode Juan y Rosa. We gaan een nieuw platform inrichten zodat u als begeleider de leerlingen ook op afstand beter kunt begeleiden, weten waar ze zijn en wat ze gedaan hebben, hoe ze de tussentijdse toetsen hebben gemaakt, etc. Dit geldt uiteraard niet als vervanging van het directe contact met de leerlingen maar als een extra tool om de begeleiding beter te sturen.